viernes, 19 de enero de 2007

ahora la letra..... en Inglés y Frances!!

Cualquier parecido con la realidad NO es pura coincidencia!!! En alución al tema de Sofia... ¿por qué nos encaprichamos con el equivocado?.. la msima historia de siempre, sexo, pudor y lágrimas....

"Tu Es Foutu” IN-GRID Tu m'as promis et je t'ai cru Tu m'as promis le soleil en hiver et un arc en ciel Tu m'as promis le sable doré, j'ai recu une carte postale Tu m'as promis le ciel et la terre et une vie d'amour Tu m'as promis ton coeur, ton sourire, mais j'ai eu des grimaces Tu m'as promis et je t'ai cru Tu m'as promis le cheval ailé que j'ai jamais eu Tu m'as promis le fil d'Ariane, mais tu l'as coupé Tu m'as promis les notes de Mozart, pas des plats cassés Tu m'as promis d'etre ta reine, j'ai eu pour sceptre un balai Tu m'as promis et je t'ai cru Tu es foutu-tu-tu-tu-tu-tu... Je ne sais pas ce qui se passe Mais je sais pourquoi on m'appelle "mademoiselle pas de chance"
---- ----- -----

"You Promised me” You promised me Just me and you You promised me the moon and the sun, the birds in the sky You promised me a wonderful life, they were only lies You promised me all diamonds and pearls that I never got You promised me red roses and gold but soon you forgot [Chorus] You promised me Just me and you You promised me I could be your queen and you’d be my king You promised me a white wedding dress, where is the ring? You promised me your tender caress your kisses at night So try to show it wasn’t in vein coz I’m wasting my time [Chorus] You promised me Just me and you I don’t know what to do with my life But I know my rule is no second chance You promised me You promised me You promised me Tu Es Foutu Tu tu tu tu tu tu You promised me Tu Es Foutu You promised me Tu Es Foutu

No hay comentarios: